星期六, 5月 29, 2010

外星人...

什么样的事情会让一个人感到无奈??
我最近真的感到很无奈也很无力。
一件小小的事情,就因为那一点点的改变,让家人们觉得我怎么会这样??我是不是被什么人,事,物影响了??
很无力,真的很无力。
我尝试要解释,但他们都不能接受。
我尝试要让他们明白,尝试让他们看看我看到的世界,可是,一句:“不要,等下我也像你一样被洗脑!!”
这一句话,很重很重..
重得我很累很累...
到底我该怎么做才能让家人接受我想要做的??
到底我该如何才能没有了这种我处于另一个世界的感觉??
我已经有点不懂该怎么办了...

3 則留言:

  1. Cheer up...=)
    Hope everything would be fine soon....
    I did experienced it before many times with my family members....
    Think positively and keep smiling....^^

    回覆刪除
  2. ying,i do know ur feeling since i also have face the same problem b4... Dun worry, they will be understand you in the future. Try dun disappointed with them k? Give them more time to understand u and the first thing is you need to be patient to communicate with ur family o...cheer up, u r the best!!!^^

    回覆刪除